Thursday, July 23, 2009

pengumuman khusus untuk adik-adik halaqah kak mun

-

assalamualaikum wbt...

khusus buat adik-adik halaqah kak mun...

sama ada adik-adik sedar atau tidak sebenarnya antum sudah hampir 3 minggu berada di UPSI menjadi mahasiswi hebat dalam bidang masing-masing. Sekali lagi ahlan wa sahlan.

untuk pengetahuan adik adikku sayang, tarikh berikut sudah akak pilih untuk halaqah kita semester ini, insyaAllah kita akan ikut flow tarikh ini bagi group kak mun yerk.

ahli kita ada 12 orang iaitu:-

Fardani
muliati
izzati
kasmah
hazafizah
farhana
farizun
suhana
hasimah
amirah
faizah
rahayu

kita akan buat perjumpaan pada setiap hari sabtu, petang iaitu selepas asar. kita akan biasakan untuk membaca ma'thurat dan kemudian barulah kita mulakan halaqah kecil kita ini. tarikhnya seperti berikut:

1 ogos 09
8 ogos 09
29 ogos 09
12 sept 09
3 okt 09
17 okt 09

hanya ada sekitar 6 pertemuan sahaja untuk semester ini untuk kita menghabiskan silibus kita. Akak sangat mengharapkan komitmen adik-adik terutama kehadiran. Ingatlah adik-adikku, laluan ini pusat islam buka untuk pandu jalan hidup adik-adik di kampus yang segalanya melayang dalam dunia ciptaan sendiri ini.

hati-hati dalam memilih sahabat kerna jika bersahabat dengan si penjual minyak wangi kamu akan kena tempias wangiannya, dan jika bersahabat dengan si pengangkut najis, akan kamu kena tempias busuknya. begitulah analoginya kita dalam bersahabat.

semuga lembaran yang akak buka ini menjadi satu medan penyebaran maklumat berguna untuk adik-adik muslimah yang akak kasihi. Mulalah sesuatu yang baru itu dengan niat kerana Allah bukan kerna perkara lain, kerna kamu akan lihat akibatnya jika niat yang kamu mulakan bukan kerna Allah. Nauzubillah hi minzalik.

sekadar ini dahulu, ma'asalamah wa ilalliqa'

wallahualam bisowab,

wasalam wbt.

1 comment:

  1. pesanan: perkenalkan diri masing2 dalam komen ni yerk.... ada yang tak kenal lagi kan? sebab masa taaruf last day ada yang tak hadir, 3 orang tak hadir...

    ReplyDelete

PERINGATAN BERSAMA UNTUK SEMUA

" ORANG BERAKAL IALAH MEREKA YANG MANA AKALNYA MAMPU MENGAWASI DIRINYA DARIPADA SEGALA KEJAHATAN "

~ IMAM AL-SYAFIE ~